Süslemeli örgü hasır şapka modelleri

Yazlık Örgü Fötr Şapka Modelleri
                                  
Süslemeli  örgü hasır şapka modelleri
Süslemeli hasır şapka modelleri özellikle kız çocuklar için harika birer yaz aksesuarı. Sıcaklardan bunalan ve güneşten korunmak isteyen prenseslerimiz için cici tasarımlarımızı paylaşmak istedim sizlerle. Hasır şapkalar hem şık hem de zarif duruşuyla bizim favori şapka modelimiz oldu.
Çiçek süslemeli örgü çocuk şapkası
Keyifle ördüğüm bu şapkayı sizlerle paylaşmaktan zevk duyuyorum. Şapkanın tarifini istemeyin çünkü bu şapkanın bir tarifi yok. Tamamen spontane gelişen bir şapka oldu. Sık iğneyle başladım tatlı tabağı boyutuna gelince artık birer atlayarak batmaya başladım, yani daraltmaya başladım.Kumaş çiçek süslemeli hasır şapka modelleri Yazın gelişi ve havaların bunaltıcı sıcaklara ulaşmasıyla birlikte minik kızlarımız için birbirinden süslü hasır şapka modelleri hazırladık. Güneşten korunmanın en şık hali olarak bu süslü hasır şapkaların yaz için favori aksesuar olacağını düşünüyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Penye İpten Örgü Puset Nasıl Yapılır?

BEBEK ÖRGÜ YELEK DETAYLI ANLATIMLI,RESİMLİ YAPILIŞI

Yakadan Başlamalı Bebek Yeleği