ÖRGÜ BAYAN PATİK MODELLERİ

tunus isi bayan patikorgu patik modelleriorgu bot patikorgu patik (3)ceyizlik orgu patikorgu bayan patik (3)2016 bayan patik2016 ceyizlik orgu patik2016 orgu patik (2)2016 orgu patikanlatimli orgu patikbayan patik modelleribayan patik orguceyizlik orgu bayan patikorgu bayan patik (2)orgu bayan patikorgu bayan patiklertig orgu patikorgu ceyizlik bayan patikorgu bayan patik
Merhaba sevgili ziyaretçiler, kış aylarında bir türlü ısınmayan ayaklarımız için çözüm ararken şöyle sıcacık tutan güzel bir patik örmeye karar verdim ve bu fikrimi sizlerle de paylaşmak istedim. Çok güzel ve birbirinden şık örgü patik modelleri buldum hanımlar ve bu modellerin resimlerini de sizlere sunuyorum. Hem kendiniz hem eşiniz ve çocuklarınız için örüp soğuk kış aylarında ayaklarınızı sıcacık tutarken el beceriniz içinde yine bir adım atmış olacaksınız. Resimli örgü örneklerinde gördüğünüz gibi isterseniz çorap şeklinde isterseniz uzun bot şeklinde örebilir, ördüğünüz patiklerinizi düğmelerle, kurdele işleri ya da çiçek motifleri ile süsleyebilirsiniz.patik modellerinin dışında siz ve çocuklarınız için bere modellerini,bebek patik modellerini,bebek çocuk elbise modellerini vs sitemizi takip ederek bulabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Penye İpten Örgü Puset Nasıl Yapılır?

BEBEK ÖRGÜ YELEK DETAYLI ANLATIMLI,RESİMLİ YAPILIŞI

Yakadan Başlamalı Bebek Yeleği